czwartek, 28 lipca 2016

Z ŁĄKI NA TALERZ: Masło ogrodniczki

Pewnie wielu z Was lubi (jeśli nie uwielbia) świeżą kromkę chleba z pysznym masłem.
Jeszcze najlepiej, jak skórka przyjemnie chrupie, a środek jest mięciutki!
Do tego masło, które rozpływa się w ustach swoją śmietankowością przy każdym kęsie...pysznie, prawda? :)
Kawa, herbata, dżemy, warzywa, owoce.
O poranku, w srebrzystym blasku słońca.
I jeszcze żeby ktoś to wszystko do łóżka podał! :D
A ja mam dla Was dzisiaj propozycję masła niecodziennego, które w łóżku smakuje równie dobrze!
Pełne jest ziół i kwiatowych płatków :)
Z balkonowego ogródka nazbierałam rankiem nagietków, przycięłam natkę pietruszki i urwałam koperku.
Mówię Wam, jak to pachnie! :D
Z szafki wyszperałam suszone smaki.
Całość wymieszałam z masłem, zawinęłam maślaną kiełbaskę i wsadziłam do lodówki.
A potem, wgryzłam się w świeżą kromkę maminego chleba z masłem prosto z ogródeczka ;)
O tym, jak było pysznie opowie Wam ziołowy smak masła, kiedy już je sobie przyrządzicie :)








































Masło ogrodniczki
Potrzebujesz:

  • 200g miękkiego masła
  • 1,5 łyżki posiekanej natki pietruszki
  • 1 łyżka płatków nagietka
  • 1/2 łyżki posiekanego koperku
  • 1/2 łyżeczki suszonego tymianku
  • 1 łyżeczka suszonych płatków mniszka lekarskiego ( opcjonalnie)
  • duża szczypta soli
  • mała szczypta czarnego pieprzu
Sposób przyrządzenia:
1. Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj z miękkim masłem.
2. Gotową maślaną masę wyłóż na folię spożywczą i uformuj 'kiełbaskę' zawijając mocno końce.
3. Włóż do lodówki na minimum 30min.

Smacznego!




























2 komentarze:

  1. Przegenialny pomysł! Ale takie masło musi smakować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło w smaku niczego sobie, polecam ogromnie! :D Dzięki!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...